Ville uppdatera er

Har inte varit något nervös inför tentan - AT ALL. Men blrjar stressa upp mig lite för det nu? men kanske inte skaaa det. Kollade på övningstentorna som ligger ute, kan ju dom flesta frågorna, åh. Vill bara klara tentan! Tycker inte denna terminen har varit lika jobbig som förra, fast kanske berott på att jag inte läst någon utav de 4 böckerna jag köpt....... eller ja, kollat lite "här och var".. HOPPAS DET GÅR BRA IMORGON! Sen har vi ju lämnat in arbetet (VILL INTE PRATA OM DET) haha, guuu vilken diskussion vi har haft om det idag, fick problem med att skicka in arbetet, då en del var i excel, MEN DET GÅR INTE ATT LADDA UPP DET FÖR ATT DET SKA VARA I PDF, MEN DET GICK INTE ATT GÖRA OM DET TILL DET, FÖR DÅ SÅG ARBETET JÄTTEKONSTIGT UT! haha, men denice fixade det, hon har kontakter hehe. Sen seminarie nu på måndag då, sen inlämning av hemtentan den sjunde, SEN HAR JAG SOMMARLOV, jaharååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0