PLUGGISAR

ÅHEEEE. Min statestik sjunker när inte jag bloggar, not good. Men ska försöka igen haha. Var ju trots allt hos pojkvännen i helgen, så glömde av att blogga lite. Sen när jag väl kom hem var jag arg på mig själv att jag inte bloggat under helgen, så tjurade några dagar till haha. MEN NU ÄR JAG TILLBAKA. Typ. Var hos denice idag, grupparbete. Herregud vad vi köttade på. Skrev 15 sidor? !?! ? sjukt bra teamwork. Jobbade på så bra att vi är lediga imorgon, allt är gjort inför handledarträffen tills på fredag, HIGH FIVE! Nuu tänkte jag ut och sätta mig lite, så himla fint väder. Men sugen på att åka in och köpa sån där yoggi glass. Får se om denice vill följa med seeeen, liten roadtrip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0