Lite mer vuxen, joho

Så sjukt ensamt var det att komma hem utan pojkvännen. Men det konstiga är att, varje gång han åker hem, så känns det som om det redan har gått flera veckor sen man träffades ändå...... JAJA. Kom hem och började plugga med en gååång. Duktig jag är. Fick lite panik när jag räknade ut att tentan typ är om två veckor, TVÅ VECKOR!!!!!!!!!!! har ju inte läst ut mina böcker. Fast det känns inte så viktigt ändå? som det var i den förra kursen, haha, vi får väl se sen......... Men kände mig jättevuxen, när mamma och pappa var ute och jobbade i trädgården och inte hann handla. Så sa dom till mig "jessica, kan inte du åka och handla idag?" fick jag åka iväg och storhandla med handlingslista, VUXENPOÄNG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0