I look like a tomatooo

Åh herregud. Jobbigt att gymma när man bränt sig haha, vart jätteröd i ansiktet....... VERKLIGEN JÄTTERÖD. Älskar konversationen jag hade med badkillen idag:

 
han: ni har varit och gymmat va? för isf vill jag se kort på det
(jag hade ju inte med mig mitt, BRUKAR ALDRIG VISA DET??) haha varit på det gymmet i flera år, jaja
jag: neeej, mitt är hemma, kan du ta det på namnet?
han: jaadå
(bokstaverar efternamnet)
han: hittar ingen på det namnet
(bokstaverar igen)
han: där har vi felet med efternamnet (men hittar fortfarande inte mig i datorn) du stavar med k va?
jag: neej haha 
(ATT DET VAR JESSICA MAN STAVADE FEL PÅ OCH INTE VALKIAINEN??)
han: vi tar det på personnummret istället
(hittar det inte heller)
han: oj, skulle vara 19 först, hur var personnummret igen?
 
haha, men han hittade mig tillslut. Ska nog retas och lämna kortet hemma varje gång, heeh eeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0