I just have to have

Var inte så bra väder idag ändå? haha skriver bara om vädret..... Men imorgon ska det bli fint väder iaf, då ska jag försöka sola lite. Sitta ute och plugga typ, men till helgen ska det bli sämst väder??? haha typsikt då när pojkvännen ska komma... så är det ju marknad då med, ÅÅÅHHHH. Ska alltid regna då haha. KOLLA, NU SKRIVER JAG OM VÄDRET IGEN!! Men fått ihop en liten lista nu vad jag måste köpa


- glasögon (MINA RAY BANDS ÄR SÖNDRIGA!!!!!) tar det på marknaden sen? kan ju inte vänta tills turkiet....
- solhatt (fast det kanske finns finare i turkiet sen?) 
- BIKINI, hittade jättefina inne på gina, militärstuk på dom, SÅ SNYGGA
- mobilskal dårååååå, haha får kolla på marknaden
- sen guldarmbanden då, HITTAR INGENSTANS
- svarta nitballerina skor, jätteinne med sånna nu, SNYGGA ÄR DOM
- hårinpackning 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0