Hello shower

Lägger in en liten halvsliskig bild ja. Flötigt hår, heeee he. Men hemsk dag idag. Föreläsningen var hemsk. Eller, jag hatar att sitta ner förlänge. Får jätteont i rumpan efter 1,5 h........... haha, så skönt att jag hade bilen ändå. Men vart så trött hemma, så efter att jag hade hämtat mi familia, så somnade jag på soffan. Pappa frågade hela tiden: ÄR DU SJUK??? och mamma bara: HAR NÅGOT HÄNT?? ÄR DU LEDSEN?? haha brukar aldrig vara tyst av mig.... men var hos farmor och farfar med, kaffe. Älskar att åka dit och prata lite, umgås. Men dom åker till finland nu på onsdag och är borta i TRE VECKOR. Vem ska jag komma och dricka kaffe hos?? haha, jaja nu ska jag fortsätta kolla på morgan, jahadåå

Kommentarer
Postat av: DENICE

hos mig så klart!

Svar: bara du har mjölk hemma........................
valkiainen.blogg.se

2013-05-13 @ 21:34:06
URL: http://euphoriaa.blogg.se
Postat av: pojkvännen

ditt hår är inte alls flötigt!!! jättesnyggt babe

Svar: NAWEEEEEE
valkiainen.blogg.se

2013-05-13 @ 22:39:20
Postat av: farmor

Oh,vad du är go!!!

Svar: NI ÄR GOA♥
valkiainen.blogg.se

2013-05-14 @ 12:43:56
URL: http://valkiainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0