Det var verkligen läskigt

Blev inget inlägg innan jag var tvungen att åka. STRESSIGT. Målade naglarna där i slutet, varför ska man alltid göra det när man ska göra så mycket annat? haha men naglarna vart fina iaf. Funerar dock på att göra gelenaglar snart? men det är så jobbigt att få bort det sen hehe, inget tålamod....... MEN. Jättemysigt igår, drack lite, spelade spel, kollade på sex and the city. Perfa kväll!! Pappa uppdaterade mig på finlandsmatchen med hehe.
 
Dock var det jätteläskigt att åka hem OCH GÅ TILL BILEN. Men denice stod på ballkongen och skulle ringa polisen om jag blev påhoppad hehe. Men sen var det helt kolsvart när man skulle hem, JÄTTELÄSKIGT. Det roliga var nästan när jag var hemma. Det duggade lite och lät konstigt. Så ville att mamma skulle höra att jag var hemma och komma ut, så jag liksom smällde i dörren några gånger (hon brukar höra sånt??) hahaha men det gjorde hon inte nu, jaajaaaaaa. Nu ska jag ut och lägga mig lite, sen plugga!! omg, blev ett blondinbella inlägg, jättemycket text utan bilder...... Lägger upp en från igår sen?

Kommentarer
Postat av: DENICE

hahaha, blev ett blondinbella-inlägg!! hahaha. bästa.

Svar: hahahaha, så kul att vi pratade om det igår, så gör jag en likadan hahaha
valkiainen.blogg.se

2013-05-05 @ 10:24:25
URL: http://euphoriaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0