SMIILEEEE

HEEMAAAA. Känns som fredag idag, typ sagt "åh vad skönt med fredag", "idag börjar let´s dance" haha så trög. Så ont i huvudet med, vet itne om det var att jag inte åt något på hela dagen typ.... DUNKAR I HUVUDET! ska kanske ta en powernap och se om det försvinner. Men torsdag idag, skärtorsdagen till och med. Har inget påskpynt uppe, brukar nästan alltid ha det. Kanske blir lite i helgen? Ska åka och köpa påskris (heter det så?) haha, sen ska jag köpa mitt påskägg som jag ska ge bort med. Kanske köper hårfärg nu med. Ska ju färga och klippa håret på pojkisen. Han har jääääättelångt hår nu. Får se om jag kan klippa, ja inte tuppkam, men längre på mitten av huvudet, sedan kort på sidorna. challenge accepted, hehe. Annars tar jag bara den vanliga, klippa topparna. Vet dock inte vilken färg han vill ha? Antingen ask blont (enligt mig) eller mörk brunt, hmmmeee. Får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0