SÅ GLAD

Vet inte varför?? Men känns som om allt går bra och att man har mycket att se fram emot!!!!!! Börjat kolla lite på resor, kanske blir en till sommaren ändå? Vi får se! Skulle vara så skönt efter att man studat ihjäl sig, med skola och körkort och allt sånt, att få åka och ta det luuuugnt, sen komma hem apbrun. MEN somsagt, inget bestämt än. Man får väl tääänka på det ändå hehe. Men pluggar nu. Ska läsa igenom körboken snabbt, det som jag strykig under. Sedan tänka på vad jag ska ha på mig imorgon och hur jag ska se ut???? Om jag nu klarar provet så ska jag ju faktiskt ha det kortet i 10 år........... Och som jag alltid säger typ, om jag INTE klarar det, kommer jag skriva att jag gjorde det ändå, SÅ NI VET!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0