Pluggmysis

Jag vet vad ni tänker nu, FINALLLYYYYY. Ja, jag har börjat blogga igen. Fått sms, samtal, ja, till och med mamma och pappa bara "du har inte bloggat idag jessica" haha, så nu är jag igång igen. Tills något stort händer och jag känner ooohhhhnooo. Men stannade inte så länge på föreläsningen idag, han bara babblade om saker, som egentligen inte var viktiga? Så åkte till denice med lisis och pluggade. JAG TYP FATTAR NU!!!!!!!! Haha, jätteskönt verkligen. Så bra att vi kunde olika saker så man kunde förklara för varandra, i really do like them. Sen kollade vi på kardassshiiaans och spelade kort hehe

Kommentarer
Postat av: Denice a.ka hästjävel

jag tycker att vi börjar kalla lisa för lisen. hon ser ut som en lisen!

Svar: hahahahha tur att du skrev denice innan hästjävle, annars skulle jag aldrig veta vem det var..................... lite som en lisen faktiskt, lisen skolksson hahah
valkiainen.blogg.se

2013-03-23 @ 11:29:51
URL: http://euphoriaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0