Ni vet den känslan

Då man säger "ska aldrig mer äta i hela mitt liv". ÅHE. Den känslan har jag nu. Känner mig så jävla äcklig haha. Hade en tjockis helg. Både släktkalas, och nästan som kissie, en äta vad jag vill dag. HAAAA. Aldrig mer. Gjorde en egen kolasås, sen hällde vi det över glass. JIIIISES vad det var gott. Men så blir man ju sådär helvetes mätt. Så börjar lite hårdare nu på måndag. Så hela familjen är med på gi i en månad nu. Sen gym på det med. Gick ju bra i tre månader, sen lite utför.... Får börja med kesellan igen hehe. Och fruktsalladen. Så funderar på gym innan föreläsningen imorgon. Börjar nio... Måste åka med sju bussen då..................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0