Min stora pojk

Hade helt glömt bort det, eller asså, inte helt. Men lite. Att han fyllde år haha. Vi pratar varje kväll på skype innan vi ska sova. Och jag vet ju att han fyller den 26, men han bryr sig inte lika mycket som jag brukar göra när jag fyller år. För när jag gör det, så vill jag gärna tjata om det flera veckor innan och nästan räkna ner dagarna haha. MEN HAN SA INGET IGÅRKVÄLL. Så jag tänkte inte på det jättemycket när jag vaknade haha. Så skickade sms om något annat, UTAN ATT SÄGA GRATTIS. Ja, det var ju lite pinsamt ja haha. Men ringde upp honom på bussen och sjöng, ja, SJÖNG. Den första versen iaf, hehe. Men åååh, så stor han är nu, 21!!!!! Och om några månader har vi två år, wiii. Ska pussa och krama honom sen när han kommer i helgen, så ska han få sitt paket med!! Älskar dig finisen ♡

Kommentarer
Postat av: pojkvännen

hehe... älskar dig med

2013-03-28 @ 10:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0