Looking fab

Fick använda min nya väska i helgen, LOV IT. verkligen värd 2000........... haha. Hade matchande skor till med, men pojkvännen fick inte med dom... Lite indianstuk på dom med. Köpte dom i göteborg förra året och har inte använt dom sen dess. Jag är typ sån som ser något som jag gillar, köper det, men använder det inte förrens flera veckor/månader efter haha. JAJA. Har körlektion nu vid tolv, sen ska jag till denice och plugga. Ska försöka lära mig dethär med bokföring. Satt med mammsen igår och gick igenom lite, INTE SÅ SVÅRT?? 

Kommentarer
Postat av: denice

fiiiiiiiiiiiiin!

Svar: AAWEEE, sötis
valkiainen.blogg.se

2013-03-14 @ 12:19:04
URL: http://euphoriaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0