Lite firning

Eller ja, nästan. För tentan. Känns så skönt att bara bocka av saker. Har bara två kurser kvar innan sommaren, sen har jag redan gått er år på högskolan. Verkligen stolt över mig själv. Snart börjar "det riktiga livet" och jag längtar. Tänk sen flytta ihop med pojkisen, lägenhet först, sen hus. Hund ska vi ha med!! (om han går ut med den.......) haha en sån som montezzzzami har. Nästan. Haha, djupa funderingar. Men iaf, firning av tentisen. Åkte till stan och köpte frozen yoghurt. Har bloggats mycket om det och jag bara haaad to try it. SÅ GOD. Köpte alla fyra smaker haha. Så bra när man blir sugen på något. Så går man och tar lite yoghurt? haha. NU BLEV DET LÅNGT INLÄGG ÄNDÅ. Men är ledig imorgon. Körlektion bara, ska gå igenom säkerhetskontrollerna, Sen ska jag plugga, börja på lagarna och så nuueeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0