I´m back

Inte bloggat så mycket nu dom sista dagarna, DÅLIGT AV MIG. Gillar att skriva om onödiga saker som "nu ska jag gymma", "nu ska jag ha körlektion" osv hehe. Men denna helgen blev det så mycket så jag bara VAD SKA JAG SKRIVA OM????? 
 
- släktkalas 
- fyllde år 
- var ute och åt
- var på stan
- kusinen och hans flickvän var här
 
JA NI SER, MUCH GOING ON. Men fick lite hot via fb att jag skulle börja blogga igen haha. Men fredags då. Hade släktkalas. Mysis var det. Sen på lördagen så vigde jag in systembolaget, hahah. Gick inte på vad som var gott utan hur fina flaskorna var hehe. Så köpte rosa skumpa och en rosa fin dunk..... rosé, hehe. Var på thai silk med och åt. Fick en drink som sprakade!!!! Visar den sen? kommer säkert komma på hundra mer saker att skriva, men nu är jag igång iaf!!!!!! hehe

Kommentarer
Postat av: denice

MERA BLOGG DÅÅRÅ.

2013-03-11 @ 19:22:38
URL: http://euphoriaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0