HAPPYHAPPYHAPPY

SÅ HIMLA GLAD ÄR JAG!!!! SOM KLARADE TEORIPROVET!!!!!!!! Haha jätte exalterad, verkligen. Nej men mammsen skjutsade in mig och satt och väntade där (moraliskt stöd) och pappa satt nervöst på jobbet. Har dom sötaste föräldrarna!!!!!! Men så sjuuukt nervös var jag innan jag skulle in, råpluggade innan så jag mådde illa typ? haha och frågorna var ju jättekonstiga? man bara VAAAAAAAAA. Mamma sa tydligen att det var som hade kommit ut från salen, gått till toaletten och drääämt igen dörren, haha. Men det gick så jävla dåligt för mig. Fattade inga frågor, hade aldrig sett dom innan?????? Så jag vart så jävla arg, så klickade in "done" och jag hade klarat mig!!!!!!! Med ett poäng hehe, men ååhheeee, så glad. Så blev kortet bra med, LOVEITLOVEITLOVEIT

Kommentarer
Postat av: pojkvännen

GRATTIS FINASTE ÄLSKLINGEN!!!! proud of you <3

Svar: TACKTACKTACK FINASTE <3
valkiainen.blogg.se

2013-03-13 @ 19:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0