Gotte

Gick väl ändå helt okej på lektionen idag. Hade ju inte förväntat mig att det skulle gå super, men dom är ju ganska petiga. Typ som backa runt hörn. Gjorde den perfekt, lagom snabbt. Stannade upp då och då, sen hamnade jag precis vid trotuarkanten. MEN hade backat typ 7 meter när det skulle vara 10, man bara OKEJ DÅ VET JAG DET TILL NÄSTA GÅNG!! Haha, samma sak när jag skulle backa in och parkera, så var jag lite mer åt höger, men var ändå i parkeringsrutan. Då ska man tydligen vara perfekt i rutan............. haha, jaja ska finslipa på allt tills nästa gång. Så dom inte har nåååågot att anmärka på! Tog en kaffe med mathilda sen, mysis. Blev köttbullemacka igen hehe. Fick skjuts hem med!!!!!!! lyxigt hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0