Blev lite saker

"Åh ännu ett inlägg av jessica" ja jag vet, ni älskar att jag har börjat blogga igen va? hehe. Typ sugen på att göra det också, som imorses, kände att jag måste hinna göra inlägg innan jag åker in till stan haha. Men hemma nu iaf. Köpte massa saker. Tänkte ta kort på det, men tråkigt eftersom det bara var "små saker". Blev fondation, pads och såååå. Sen köpte jag den där filten med, fast den passade inte in i mitt rum........ ARG. Men tog den ut och in, så den ulliga sidan syns. Det vart jättefint. Sen blev det lite ljusstakar också. Typ inne i den perioden nu? haha. Vet inte om det var elfsborgsdagen idag eller något? men dom delade ut elfsborgsflaggor, spelade musik, sen var det maskotar ute med? gissa om pappa var glad........... haha, men bjöd dom lite på fika, familjemys här jaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0