As duktiga

Glömde blogga igåååår. Var på stan med mamma på kvällen, ville kolla läget haha. Men hittade ett par träningsbyxor. Ville ha några som går lite längre upp men också som STANNAR DÄR efter alla övningar jag brukar göra haha. Billiga var dom med!! Sen gymmade jag med mathilda idag, nu jävlar gymmet. Var inte så jobbigt, fast ändå så var det det? hehe. Sen gick det super på körningen idag. Men är fortfarande lite osäker på säkerhetskontrollen som man ska göra. Så vi ska ta en hel lektion att gå igenom allt tio gånger till, så jag kan det heeelt utantill. Men min vanliga körlärare är tillbaka med!!!! Kändes nästan konstigt att köra med henne nu när man inte gjort det på ett tag? haha men iaf. Hon sa att det gick så bra, att om det var en uppkörning, skulle jag ha klarat det galant, HUR BRA LÅTER INTE DET?? nu ska jag plugga bokföring, börjar fatta det nu!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0