NOT MY FAULT

Somsagt, kuggad? För det första, så var det lite kul när vi fyra satt där själva och bara "är det bara vi eller kommer det fler?" så kom det 15 till, hehe. Men så sa han att vi skulle delas in i små grupper och köra. Allt jag tänkte på var, JAG VILL INTE KÖRA I FÖRSTA GRUPPEN. Så säger dom mitt namn först, jag bara oohno. Sen när vi väl ska köra tänkte jag, tar mittenbilen, vill inte köra först, SÅ FÅR JAG FÖRSTA BILEN? haha, men allt gick bra första varvet, tills jag kom till korsning, antingen höger eller vänster. Men det stod inte vart jag skulle? Så jag använde min waki taki och frågade:
 

-ska jag vänster eller höger?
(inget svar)
- eeeh, höger eller vänster?
(FORTFARANDE INGET SVAR) så jag körde 50/50 och valde vänster. Det-var-fel, för då kom jag in på körbanan två, så jag använde talkin igen
- tror jag är inne på bana två, ska jag backa?
- nu ser jag dig inte jessica, vart är du?
(samtidigt springer en annan till mig och bara)
- HÄR KAN DU JU INTE KÖRA, LYSSNAR DU INTE PÅ DE DIREKTIV DU FÅR? SKA JAG PLOCKA BORT DIG FRÅN HALKBANAN ELLER?
- joo, men han svarade inte. Ska jag vända?
- JAA DET SKA DU. BACKA UT HÄRIFRÅN
(börjar backa)
- VARFÖR BACKAR DU? LÄTTARE ATT GÖRA EN U SVÄNG
- fast du sa ju att jag skulle backa
- HELVETE, GÖR U SVÄNG BARA

Det roliga är att det låter som en bortförklaring, men de andra bilarna bakom mig körde med fel, så kan ju inte varit att jag var stupied. MARKERA BÄTTRE VART MAN SKA SVÄNGA!!!!!!!!!! men somsagt, klarade det, hehe

Kommentarer
Postat av: denice

http://www.bt.se/kulturnoje/hemma-igen-efter-megasuccen(3655893).gm

Svar: man kan nästan säga att du var med i tidningen
valkiainen.blogg.se

2013-02-20 @ 21:00:28
URL: http://euphoriaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0