I´m getting there

Börjar närma mig slutet nu!!!!!! Nästan iaf, hehe. Vet inte om det blir uppkörning nästa vecka? känns lite tajt. Ska ju ha min lilla uppkörning snart. Sen kanske jag måste ta någon till lektion innan uppkörningen? Får se! Blev ganska glad när jag skulle köra självständigt idag. Men skulle backa och ville veta om jag skulle ta längst med kanten, eftersom det var lte höga snöklumpar där och han svara "jag vet inte". Och jag bara, men jag kan köra längst kanten men tror det är bättre om jag kör längre ut. Men var lite osäker om vilka riktlinjer det egentligen var så bara "vart ska trotuarkanten vara i fönstret?" och han igen bara JAG VET INTE. Åh. Men fixade det och så. DÅÅ sa han "du känner dig ganska säker i din körning och behöver egentligen inte riktlinjer" naaaw, var inte det snällt? eller typ, som en komplimang att man kan köra utan sånt? haha, långt det blev nu.... men börjar på steg 13 imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0