Haven´t told you guys

Men haft lite problem med min arm sen i mitten av januari. Förmodligen efter tentan jag hade. Satt med ryggen böjd med huvudet lutat på handen i närmare 4 h. Då började min arm att sova, det har den gjort fram och tillbaka nu i över en månad. Börjar också känna att jag inte har så mycket kraft i den. Så ringde till 1177 och dom mende på att det var någon nerv i kläm..... Låter ju inte så farligt, right? men det sista man ska göra är at googla på det. Stod att om det var akut skulle man få ha skena på armen så att den är rak? men oftast så hjälper det med att man går hos en sjukgymnast. Om inte det skulle hjälpa så måste man opereras för att få bort trycket på armen..... HUR HEMSKT LÅTER INTE DET???? nu ska jag inte tänka på det sååå mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0