AWESOME DAYYYYY

Mys dag idag. Varit på stan med mamma hela dagen, min mamma är verkligen bäst. Gick runt och kollade lite bara, skulle se om jag kunde hitta något som jag önskar mig, FYLLER JU ÅR SNART!!!!!! Hittade jättefina kaffemuggar, dom var vita och matta, sen hade dom en lite rund träplatta under sig, HUR SNYGGA SOM HELST! Så dom ska jag nog önska mig. Då har jag en hel servis, fin glas, bestick och allt. Får se vad jag ska köpa in härnäst. Fikade på espresso house med och köpte två fina klädesplagg, är typ kär i dom. Får visa dom på bloggen sen, en vit klänning typ och en tjocktröja. Vill typ sova i dom sen "bara för att" hehe

Kommentarer
Postat av: denice

bortskämd

Svar: hehe, sluta
valkiainen.blogg.se

2013-02-23 @ 16:36:28
URL: http://euphoriaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0