The phone call

Ska vi börja med samtalet? haha. Det hela började med (igår asså) att lisa fick ett samtal som hon inte kände igen. Så denice svarade, hehe. Sen när väl arvid ringde sa jag till denice på skämt "vill du svara nu med?" och hon säger JA haha. Pojkisen som är väldigt blyg av sig märker inte att det är denice som svarar utan tror att det är jag.......
 
denice: heeeej
arvid: shoooo brusch
denice: du vet att det inte är jessica va?
TYSTNAD
arvid: vaaaa
denice: men du har kommit till rätt nummer!!!!!!!! det är denice, men jag svarade åt jessica
arvid: NI LÅTER JÄVLIGT LIKA
denice: hahahha, men vill du prata med jessica nu? eller kanske tanja? lisa?
arvid: JESSICA
(räcker över telefonen till mig)
jag: HEJ DET ÄR LISA
 
hahahahha, så himla kul ändå!!!!
 
p.s denice och arvid, ni behöver inte påpeka att jag inte kom ihåg exakt hur samtalet var hehe

Kommentarer
Postat av: pojkvännen

heheheh, roligt samtal, i know

2013-04-14 @ 21:26:47
Postat av: pojkvännen

hehe kul samtal! <3

2013-04-14 @ 22:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0