Svinigt bra humör idag

Super morgon. Det roliga var att jag drömde om att vi var i turkiet, mammsen, pappsen jag och pojkisen. Sen vaknade jag med att mamma inte svarade mig när jag sa "tänk att vi är i turkiet nu mamma, är det inte skönt?" så sa jag typ "mamma? mamma? hallå? mamma?" haha jättelänge tills jag vaknade, hahahah. Men mysig morgon jag haft. Vaknade med att det var jätteljust i rummet, sommar snart!!!!! sen skulle det bli jättebra väder snart? me likieee. Då kan man sitta ute och äta frukost på altanen, lite musik, sooool ÅÅHHHH. Komsi sol, komsi, hehe. Men kollade på revenge på datorn imorses, missade ju den förra veckan när jag var hos denice. DEN VAR JÄTTEBRA!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0