Pluggisdagis

Inlägg trots grupparbetet. APPLÅDER. Haha, men kom hem precis. Grupparbetet gick awesome. Känns som om vi har kommit en bit nu, eller ja, åtminstone fattat lite vad uppgiften går ut på haha. Bokat intervjuer med två organisationer har vi också gjort. Lite kul när vi skulle ringa runt (jag kan inte prata i telefon, värsta jag vet) mamma får tilll och med boka om mina tandläkartider om det skulle vara så haha, jättefeg för att prata. SÅ VILLE DOM ATT JAG SKULLE RINGA RUNT. Vart så nervös att jag fick en skrattattack. Sen när väl tanja skulle ringa fick jag gå ut på balkongen för jag skrattade för mycket hehe. SERIÖST. Nu ska jag äta lite frukt innan jag ska hämta mammsen och pappsennnn

Kommentarer
Postat av: DENICE

Du har bloggat!!!!!

Svar: hihihiihhi jaaaaaaaaaaa
valkiainen.blogg.se

2013-04-24 @ 19:34:22
URL: http://Euphoriaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0