Mysis

Tog bilen igår och åkte till denice. Vi skulle ha lite pluggmys. Så skönt att ha bil och bara åka iväg istället för att ta buss........ hehe, men vi åkte till coop en snabbis (hittade dock inte motorvägen?) haha så vi åkte runt lite. Fick ganska mycket gjort ändå, trots att vi bara pluggade någon timma eller så. Men hon höll på att skrämma upp mig 8GILLAR INTE MÖRKER!!!!!) så vart livrädd när jag satte mig i bilen haha. Men det roliga var ju att hon var tvungen att följa med mig till bilen, för jag vågade inte åka hiss och sedan gå själv i mörker till parkeringen. Sen var JAG tvungen att skjussa upp henne igen haha, hon är söööööt

Kommentarer
Postat av: DENICE

SÅ MYSIGT!!! flera gånger så! ♥

Svar: BÄSTA KVÄLLEN!!!!! ♥♥
valkiainen.blogg.se

2013-04-05 @ 12:39:18
URL: http://euphoriaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0