Misunderstanding

Måste skyndaaaa mig. Ska åka iväg till denice snart, we gonna studdy. Ska vara där tio/halv elva, OCH JAG LIGGER FORTFARANDE KVAR I SÄNGEN. Vill inte gå upp nu. En liten rolig sak som hände igår natt. Brukar alltid ringa till pojkvännen innan jag går och lägger mig, eftersom vi inte sms bombar som alla andra nykära par hehe. Nej men, har gjort det i snart två år, VARJE KVÄLL, men igår glömde jag. Så arvid blev jätteorolig att jag inte hade  ringt. Så han ringde några gånger på skype (inget svar) sen på mobilen några gånger (no answer) han trodde att någon hade kommit in och mördat hela min familj haha. Men sen vid halv två ungefär, så vaknade jag av att det ringde
 
jag: heej?
arvid: ÄR ALLT OKEJ MED DIG?
jag: (var nervös över att han ringde på natten och bara) JA, ÄR ALLT BRA MED DIG?
 
haha, lite gulligt ändå. Men avslutade med "jag mår bra.... du mår bra.... får jag sova nu?" hehe var så himla trött och borta då!!! ska aldrig mer glömma att ringa han igen, nerver ever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0