Min måste ha lista

Kommer ni ihåg sist jag gjorde en lista om vad jag ville ha? Har ju gjort en till sån, som jag sa igår. MÅSTE HA ALLT! Blir typ aldrig riktigt nöjd med mitt rum, vill alltid ha lite förbättringar. Tänk sen när jag har en hel klägenhet att möblera och inreda.......... haha lägtar faktiskt lite efter det!! Men vad jag vill inhandla snart är:

Vit stor spegel (vill ta bort en liten svart hylla jag har i rummet och ha spegeln där istället)
Silvervricka (sett en jättesnygg) men har inte riktigt plats för det, om jag inte byter ut min vita skål...)
Vita korgar (byta ut dom svarta under sängen) men också som inredning, ha i klädskåp och så
Tavla (byta ut från min "to do list" på väggen) hoppas den finns kvar bara..
 
(HEMSKT VAD JAG SKYA BYTA UT SAKER DÅ) hehe
 
Fortsättning av listan.. hehe
Vit hylla (bara vita fina krusiduller med en vit bräda) har kollat på det länge nu.... Men inte riktigt hittat en bräda? sen tycker pappa att alla väggar redan är fulla av saker...........
Vita galjar
Ny soptunna
Låda för magazins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0