Look at this

Blev lite frustrerad över mitt skåp ja. Såg ut som ett bombnedslag. Ändå tog jag kort EFTER jag tagit ut en hög med kläder, alla bruna galjar och lite kläder som hänge där på.... Haha men ni ser dom vita galjarna, dom köppte jag ju för ett tag sen. Funderar dock på att köpa flera, så jag har till det andra skåpet. Men nu har jag skrivit en annan lista, en inköpslista, till vad jag vill ha till rummet. Massa vita saker, inne i det nu, och lite silver dååråå. Ska byta ut en möbel, ska se om den saken fortfarande finns, såg att den hade tagit slut sist jag kollade i stan, haha men återkommer om det vaaaa. Sen lite andra småsaker, gör en lista på det imorgon? pusss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0