It´s looking good

Vaknade och sa till pojkvännen "JAG HAR KÖRKORT" kan nästan inte förstå det, superglad över detta. Tänk, mamma och pappa kommer aldrig få ha sin bil nu, hehe. Mamma har redan frågat om hon kunde få skjuts av mig om någon vecka, hon skulle ut med jobbet. VUXEN MAN KÄNNER SIG NU!!!!! Ska låna bilen imorgon, köra pojkisen till bussen. sen får jag köra själv för första gången, heeerrrrrregud. Men idag ska vi plugga, pluggeliplugga. Sedan en promenad kanske, have to see about thaaaat

Kommentarer
Postat av: tunn guldring

SVÄNG FÖRBI MIG NÄR DU LÄMNAT AV ARVID!! VILL HA KORT PÅ DIG OCH BILEN!!!!!

Svar: hahahahha, så jag måste fixa håret imorgon??? hahah
valkiainen.blogg.se

2013-04-03 @ 14:23:29
URL: http://euphoriaa.blogg.se
Postat av: DENICE

hahaha, nej, det behöver du inte.

Svar: kommer tuta jättemycket utanför dig sen, he he he
valkiainen.blogg.se

2013-04-03 @ 15:18:20
URL: http://euphoriaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0