I´m a shopaholic

Var ju somsagt på stan idag. Kom först iväg vid elva typ? så inte så tidigt, med tanke på att vi annars brukar vara där vid tio typ? haha jaja, ändå skyller jag på att jag inte hann blogga.... Låg i sängen och spelade candy crush hela morgonen haha, som alla andra gör typ? blir så fruktansvärt jävla förbannad på det ibland haha. Jajja, ni vet den listan jag hade gjort, på saker jag vill köpa? försökte bocka av några saker på den. Blev den där spegeln som man kollat på tusentals gånger, en vit. Och en tavla, också vit. Gick på 1000 så tänkte ta det lite lugnt innan csn hehe. Men tagit bild på det. Före och effter bilder, så ni får se hur det blev. Jag är riktigt nöjd!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0