I GOT IT!!!!!!!!!!!

ASSÅÅÅÅ. Som en kommenterade i förra inlägget "ledig". Var ju inte i skolan idag, hade min uppkörning!!!!!! OCH JAG KLARADE DET!!!!!!!!! Gissa om jag ville dö lite lätt i morses. Så hemskt var det. Pojkvännen försökte "trösta/peppa" mig haha. Men gick jättebra med körningen, GJORDE INGET FEL!! Jag körde ju vid fyra, när alla slutat typ?? så var nervös att det skulle vara mycket trafik, och det var det ju med, men det var bra för mig, för då stog jag i köer hela tiden och slapp köra så mycket, hehe. Men ååheeeee, tagit en månad med mitt körkort typ? för var ju tvungen att vänta på uppkörningen i närmare en månad typ ju?? men nu kan jag slänga boooken. Sen kommer körkortet på posten om några dagar!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: DENICE

HAHA, det var jag som kommenterade "ledig" glömde skriva att det var från mig dock.

Svar: HAHAH, men ofta
valkiainen.blogg.se

2013-04-03 @ 14:24:44
URL: http://euphoriaa.blogg.se
Postat av: DENICE

TRUE STORY! ;)

2013-04-03 @ 15:18:52
URL: http://euphoriaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0