I fotgot to say

Hade så kul med pappa igår. Ni vet en sån skrattattack jag hade i helgen? ja en sån fick jag idag igen. Kollade på roliga klipp i soffan. Var på så sjukt barnsligt humör och skrattade åt allt, haha. Sen sprack det, fick en sån där riktig jävla attack, så pappa började kolla på mig. Sen sa han "vad är det med dig?" "är du cp eller?" "du är ju sjuk" hahaha, tror du inte man skrattar mer då när han är jätteseriös när han säger det? haha, men hittade ett roligt klipp på fb. Vet inte om jag kan hitta det på youtube, så ni kan se det med? eller om jag bara läknar det till fb. Var en tjock tjej som smetade sånt där jordnötssmör i ansiktet hahaha. Låter inte lika roligt, men ni kommer förstå sen!! Men haft jättemysigt med pappsen. Mer sånna dagar!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0