Börjar lite lätt

Frukosten idag. Första gången jag kan äta något nu under hela helgen. Vaknade i fredagsnatt med att spy. Mådde så fruktansvärt dålig. Men hade seminarie på morgonen och ville inte svika gruppen, så åkte in. Fortfarande glad att jag gjorde det eftersom det gick så bra. Denice smsade (när jag hade åkt hem) att sven hänvisade till vårt arbete hela tiden, eftersom vi var den första gruppen ut. Då blir man ju lite sådär smålycklig.  Men blev nog för mycket den dagen för när jag kom hem fick jag feber också, så sov resten av dagen. Nu mår jag jättemycket bättre. Huvudvärlen har nästan släppt också, nästan. Nu ska bara mamma och pappa bli frisk ocksååååå. Helvetes magsjuka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0