Bästa inköpet

Fastnade framför tvn när mamma och pappa kom hem, så tänkte "SKITER I DEN JÄVLA CHECKEN PÅ ÅHLENS FÖR JAG ORKAR INTE ÅKA IN NU" och imorgon hinner jag inte. Skulle kunna göra det på morgonen innan handläggningen, men har ju en stor väska att släpa på då.... åker ju direkt efter det........ haha, tänkte åka in så jag var där innan sex, men banken tog jättelång tid. MEN (till allas förvåning) så stängde åhlens sju idag hehe. Jävla tjat om dom 50 kronorna va? haha men hann iaf, köpte den vita serveringsbrickan, VERKLIGEN LETAT EFTER SÅNNA ÖVERALLT. Bästa inköpet. Har alltid sånna problem när jag ska ligga i sängen och kanske ta lite kaffe och macka, ja, DÅ MÅSTE JAG STÄLLA SAKERNA ÖVERALLT. haha, verkligen jättestora problem. Övervägde mellan denna och sen en som är upphöjd, som ett U typ. FAST den skulle ju jag välta hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0